عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ديدار استقلال و نسف‌قارشي فردا ساعت 19
ديدار تيم‌هاي استقلال و نسف‌قارشي ازبکستان فردا ساعت 19 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. تیم استقلال در دومین دیدار مرحله‌ گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا در حالی به مصاف نسف قارشی ازبکستان می‌رود که پیش از این گفته می‌شد این دیدار از ساعت 20 آغاز می‌شود اما مسئولان AFC و همچنین ناظر این مسابقه اعلام کردند اطلاع‌رسانی در این خصوص اشتباه بوده و از روز اول طبق اعلام سایت AFC قرار بود این بازی از ساعت 19 آغاز شود.
مسئولان AFC تاکید کردند حتی اگر به خاطر فرار رسیدن فصل جدید از امشب ساعت‌ها یک ساعت به جلو کشیده شود باز هم تغییری در روند برگزاری این مسابقه ایجاد نخواهد شد و دیدار تیم‌های استقلال و نماینده کشور ازبکستان فردا راس ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌‌شود.

**************************************************

بوسکوويچ: استقلال شانس اول اين گروه است
بازيکن مونته‌نگرويي تيم فوتبال نسف ازبکستان گفت: استقلال شانس اول اين گروه براي صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا است.

**************************************************

تورس: من همان بازيکن هميشگي هستم
فرناندو تورس درپايان ديداريکشنبه شب تيمش مقابل لسترسيتي که بابرد2-5 چلسي همراه بود نفس راحتي کشيد. ال نینو باگلزنی دراین بازی به ناکامی 25 ساعته اش در26 بازی درمسیر گلزنی پایان داد و با اعتماد به نفس فراوان دراستمفورد بریج بازی کرده وبه دو گل رسید.
درپایان این مسابقه تورس گفت:«من به این گلها نیاز داشتم. به شدت تلاش می کردم تا به این گلها برسم. ماه گذشته تیم ما خیلی بهتر از قبل بازی کرد. ما متعهدتراز همیشه بودیم و فکر می کنم که در دو یا سه دیدار اخیر نشان دادیم که فصل چطور برایمان پیش می رود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 4535
بازدید کل : 280437
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس